שאלות נפוצות


למה כדאי לי לקנות בגדים באינטרנט?

לא כולנו אוהבות לצאת לשופינג… לפעמים קשה לנו למצוא את הזמן, לא מתחשק לנו לצאת מהבית, או שהחנות מרוחקת ממקום מגורינו.
בעידן הטכנולוגי הכל הרבה יותר פשוט. את יכולה לקנות אצלנו מתי שנוח לך, בלחיצת כפתור והבגדים יגיעו עד אלייך.
הקנייה באתר בטוחה, נוחה ומהנה. התמכרות מובטחת

איך אני מבצעת הזמנה באתר?

כל שעלייך לעשות הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות להקליק על פריט שאהבת, לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. בסיום ליקוט הפרטים, עברי לקופה, ובחרי בשיטת המשלוח ואופן התשלום (ניתן לשלם דרך חשבון הפייפאל או להזין את פרטי כרטיס האשראי). אנחנו כבר נדאג לעדכן אותך באמצעות כתובת המייל שהזנת, מתי החבילה נארזת ויוצאת לדרך.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

כמובן! שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה.
אנחנו זמינים בימים א׳-ו’ בטלפון 03-5469074.
בכל עת ניתן להשאיר אסמס או לשלוח מייל ל:studioefrata@gmail.com ונדאג לחזור אליכן בהקדם.

כיצד ניתן לשנות פרטים בהזמנה שביצעתי?

שינוי של מידה או צבע, הוספת פריט, שינוי כתובת למשלוח, שיטת משלוח או כל שינוי אחר:
כל עוד המשלוח לא יצא, ניתן לבצע בו שינויים. עלייך ליצור קשר בהקדם בטלפון או במייל.

איך אוכל לבחור בגד שמתאים לי?

בעקרון המידות שלנו מקבילות למידות ישראליות ממוצעות. מלבד טבלת המידות המופיעה באתר שיכולה לסייע לך בבחירת המידה, לצד פריטי הלבוש מופיעים גם נתונים של הדוגמנית לצורך קבלת אומדן לגבי הדגם. המידות משתנות מעט מדגם לדגם בהתאם לגזרה ולבד. בכל שאלה והתלבטות את מוזמנת לצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו studioefrata@gmail.com או בטל: 054-4610277 ונשמח לכוון ולעזור.

איך אני מחליפה או מחזירה מוצר שקניתי באתר?

כל הפרטים בהחלפות והחזרות.
איפה ממוקם סניף “אפרתה”?

אבן גבירול 175 תל- אביב.
שעות פתיחה: א’- ה’ 9:30-20:30, ימי ו’ וערבי חג 9:00-15:30
טלפון: 03-5469074

האם אני יכולה להזמין באתר ולהגיע לאסוף את הפריט?

בהחלט כן. תוכלי לבחור את הסניף ממנו תרצי לאסוף את ההזמנה (נא סמני אחת משתי האפשרויות בעת התשלום בקופה).
אנא וודאי עם הסניף שהזמנתך מוכנה בטרם את מגיעה.
*אבן גבירול 175 ת”א 03-5469074

כיצד מתבצע המשלוח ומתי הוא צפוי להגיע?

ישנן שתי אפשרויות:
1. דואר רשום חינם בתוך 7-14 ימי עסקים (לסניף הדואר הקרוב לביתך)
2. שליח עד הבית בתוך 24-48 שעות (בעלות 20 ₪ בקניה מעל 499 ₪)
כל שעלייך לעשות הוא לסמן בדף התשלום באיזה אופן את רוצה לקבל את המשלוח.
* ניתן גם לאסוף את ההזמנה מאחד משני סניפי אפרתה כמפורט מעלה.

איך אני מחפשת פריט באתר?

ניתן לחפש מוצר עפ”י קטגוריה (שמלות, חולצות וכו’) תחת המילה חנות בסרגל העליון בעמוד הראשי. ניתן גם להקליד מילת חיפוש במקום המיועד לכך בעמוד הראשי (למשל: שם דגם מסוים).

איך אני מצטרפת למועדון שלכם?

אם עדיין לא הצטרפת למועדון החברות שלנו, תוכלי לעשות זאת בקלות וללא עלות בלחיצה קלה על קוביית “Join The Club” בעמוד הראשי. מומלץ מאוד להצטרף! כך תוכלי להישאר מעודכנת- לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, סיילים מיוחדים ואפילו לקבל מתנות שוות. אפשר גם לשלוח לנו מייל ונצרף אותך בשמחה: studioefrata@gmail.com.
ניתן לבטל את ההצטרפות בכל עת דרך המייל או טלפונית.

האם הקנייה באתר מאובטחת?

כמובן. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.



בכל שאלה או בעיה את מוזמנת לפנות אלינו:
studioefrata@gmail.com
 אבן גבירול 175 תל אביב: 03-5469074